Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1023 ggr
Gasoline
2013-11-19 17:04

Löpsedel eller inte?

Nytt på iFokus är att man automatiskt hamnar i det nyaste inlägget som gjort på sajten när man klickar in sig, förut fick man se löpsedeln, dvs inläggen till vänster och artiklar i mitten. Detta kan sajtvärdar och Medarbetare bestämma hur man vill ha på sin sajt, men då jag tycker att mina medlemmar är minst lika viktiga vill jag att ni själva ska få vara med och bestämma hur ni vill ha det. Hur skulle ni vilja ha det på denna sajt? Jag uppskattar era åsikter och synpunkter.

Annons:
ElLobo
2013-11-20 01:01
#1

Självklart ska det vara så att man ser sajtens löpsedel! Inte vill jag till exempel läsa en tidning med omslagssidorna bortrivna!

Imasy
2013-11-20 01:04
#2

På mina sajter har jag valt att låta löpsedeln vara kvar. Tycker det förlorar lite av meningen att skriva en artikel när den faller "bort" bland de övriga trådarna då den inte syns.

En artikel ligger det ju ofta en del arbete bakom också, och jag tycker att det känn som att det arbetet är lite förgäves.

Gasoline
2013-11-20 05:32
#3

Jo, jag kan hålla med er! Men det är alltid bra att fråga om medlemmarnas åsikter :-D Då tar ordnar jag nog detta under dagen.

Upp till toppen
Annons: