Annons:
Etiketttävlingar
Läst 2193 ggr
Gasoline
2014-10-21 20:05

"Då gjorde jag bort mig" Röstningstråd

Nu är våran tävling "Då gjorde jag bort mig" klar och dags att rösta på bästa bidrag. 

Nedan kan ni läsa bidragen, som är numrerade, och kan sedan rösta på det du tyckte var roligast. Det går att rösta på bidragen fram till den 1 November och därefter utses vinnaren av tävlingen. 

Bidrag #1

När jag backade över dammsugarn då jag städade Lill-Oldsen, man kan ju se d som ett hållbarhetstest av sugarn åxå. Den klara icke testet.

Bidrag #2

Hade köpt en ny bil och skulle åka till macken och tanka. Ställer mig vid pumpen och kliver ur bilen, attans fel sida. Åker runt pumpen och kliver ur; Attans fel sida igen! Lite halvputt åker jag runt och ställer mig vid pumpen igen och killen som står vid andra pumpen ser på mig med en uppgiven blick och säger "Du har tanklocket på andra sidan". . . Ibland blir det fel när man tänker, speciellt när man är stressad. Detta har inte hänt sedan dess kan jag lova.

Bidrag #3

Jag var ganska nybliven bilägare. Visste ju att man skulle kolla olja och sånt ganska ofta. Så jag lyfte på motorhuven och ser att det är nästan helt tomt på olja!

Nämen, nu måste jag verkligen fylla på så det inte händer nåt med bilen tänkte jag. Promenerade en ganska lång bit i dåligt väder för att köpa motorolja. Vågade inte köra, då kunde ju bilen gå sönder.

Köpte min olja och traskade hem igen. Fyllde på olja och kände mig nöjd och ganska duktig som på egen hand hade klurat ut att det behövdes fyllas på.

Kör nöjd i väg och under färden blev vindrutan smutsig. Så jag trycker på spolarvätskan och spolar av den med……motorolja…..

Bidrag #4

På en bilträff en gång stod jag och pratade länge o väl om hur himla bra jag tyckte det var med sätesvärme. Men hela tiden sa jag konsekvent fel och sa motorvärmare. Killen jag pratade med måste tyckt jag var RIKTIGT dum!

Annons:
Gasoline
2014-10-25 18:05
#1

Ni har väl inte glömt att rösta? :-)

Gasoline
2014-10-31 11:02
#2

Sista dagen att rösta :-)

Gasoline
2014-11-02 13:36
#3

Vinnaren av tävlingen är ganska solklart och jag har kontaktat den som skickat in det bidraget. Återkommer med mer info senare :-)

Gasoline
2014-11-04 19:37
#4

Den som mailat in vinnarbidraget var veggie4every1 med sin roliga spolarvätska historia. Gratulerar! :-)

wille_wille
2014-11-04 19:49
#5

Grattis eggie4every1! 🥳

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

veggie4every1
2014-11-04 20:05
#6

Haha, tack….😊😃

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Annons:
Ford -57
2014-11-04 20:54
#7

 Mycke Grattis, veggie4every1🎂🥳

veggie4every1
2014-11-04 21:16
#8

Hihi..tack😃 Känns ju fint att vara den mest bortgjorda😂

Haha, nej vars, det var riktigt roligt att ni gillade mitt bidrag🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

veggie4every1
2014-11-08 16:25
#9

Om det är någon som vill ha priset, en månads Insider gratis, så skänker jag det🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

veggie4every1
2014-11-09 23:50
#10

Gasoline/ Jag har hittat någon som blir jätteglad för det. Jag har skickat dig ett pm🙂

Sajtvärd på Djurrätt ifokus & Medarbetare på Vegan ifokus      
VäckarklockaIf Not You, Who? If Not Now, When?
Väckarklocka

Gasoline
2014-11-10 10:29
#11

Vad roligt :-) Ska försöka lösa detta ikväll, återkommer.

Upp till toppen
Annons: