Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1325 ggr
Victoriastel
2/9/15, 11:27 PM

Alarm?

Vi har en bil som alarmen ibland sätts igång på. Skit störigt. Har ärvt bilen från min bortgångna far. Bilen är en gul seat cordora frå 98-99 vet nt exakt. Men iaf så svär jag på gud att jag såg en gestalt av en människa när jag skulle gå ner och stänga av alarmet Och personen gick rätt så snabbt ifrån det hållet bilen står åt. Blev jävligt förbannad för har sprillans nya däck. Centrallåset har typ pajat. Men typ 10 min efter att jag stängt av alarmet och jag hade gått upp i lägenheten sätts det på igen. Alarmet har satts på mitt på ljusa dan också och då tror jag att det är låset som spökar men eftersom jag såg en person så tvivlar jag på att det är låset som bråkar med mig. vad ska jag göra? Jävla mög, blir så arg!

Annons:
Cragan
2/10/15, 3:32 PM
#1

åk till en verkstad och kolla felkoder.  vet att på farsgubbens v70 så har larmet löst ut av både ett trasigt lås och att rörelsensorn inne i bilen spökat.

Gasoline
2/11/15, 5:35 PM
#2

Oj, det lät ju inte alls kul.

Säger nog som föregående talare, att det kanske är bäst att kolla med verkstad. Finns nog säker några enkla saker man kan göra för att ev, kunna lokalisera felet själv men några sådana tips har jag inte, tyvärr

Upp till toppen
Annons: