Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 3677 ggr
Gasoline
2/10/11, 4:27 PM

Vad tankar du?

Som rubriken lyder; Vad tänkar du?

Om du tankar något annat än de alternativ jag skrivit får du göra berätta vad det är =)

Annons:
Lainen
2/10/11, 6:02 PM
#1

Bensin. 95 oktan i BMWn och Passaten, 98 med blyersättning i 240n, händer att det slinker i lite e85 i den också Flört

Gasoline
2/15/11, 11:05 AM
#2

Bensin för hela slanten ;)

Mona22
2/26/11, 3:51 AM
#3

etanol och bensin.

guraknugen
3/12/11, 10:20 PM
#4

Allvarligt, bara två ynka alternativ? Vad hände med exempelvis diesel, biogas och RME?

Och diesel är väl dessutom fortfarande ett vanligare bränsle än etanol, om jag får gissa.

Tyvärr kör jag på bensin privat och diesel med jobbilen. Har inte riktigt ekonomin att köpa en nyare bil och när det gäller äldre bilar är tyvärr inte utbudet av alternativa bränslen så stort. I gengäld försöker jag köra så lite som möjligt, men även jag tar nog en och annan onödig sväng då och då.

Gasoline
3/13/11, 10:12 AM
#5

#4 Jadu, det va en bra fråga. Antingen va inte min hjärna på topp när jag skrev det där eller så har det blivit något knas när dom uppdaterade sidan. För jag håller med, etanol och bensin som svarsalternativ va lite ynka.

Gasoline
3/13/11, 10:21 AM
#6

iFokus fungerar tillfällit inte riktigt som det ska, och jag kan därför inte heller ändra. Fixar det så snabbt jag bara kan

Annons:
guraknugen
3/13/11, 12:58 PM
#7

För mig är det inte mycket som fungerar på iFokus numera, men just som jag skriver det så upptäcker jag att min webbläsares stavningskontroll plötsligt börjar fungera igen. Den har tidigare fungerat på i stort sett allt utom iFokus.

Gasoline
3/15/11, 8:15 PM
#8

#7 Ja, det kommer ju sakta men säkert… =/ Tycker inte alls att det är roligt att sitta här för tillfället när inte uppdateringen är helt klar, utan mer som en stor prestation. Vi får hålla tummarna för att killarna löser det här snart.

Men jag ska absolut ändra det så snabbt som möjligt.. Vet inte alls om jag hade tillfälligt hjärnstopp när jag gjorde denna tråd eller om något försvunnit när dom uppdaterat.

mattssonnr1
5/6/11, 3:51 AM
#9

etanol bensin och diesel

Mopedburen dumbom Tungan ute

 

medarbetare på Motor & Humor

Gasoline
5/19/11, 7:54 PM
#10

Jag tar och låser denna tråden och skapar e ny, lite mer genomtänkt tråd då jag tydligen inte va riktigt klar i huvudet när jag gjorde denna =/

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: