Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 4322 ggr
Kire84
1/24/11, 9:34 PM

Radiostyrt?

Undrar om här finns några mer än jag här som håller på med radiostyrda saker? Skulle vart kul om det fanns en sån sida här på iFokus. Själv kör jag en 80 cm läng monster truck med 30 kubiks 2takts bensinmotor, går som hejsan:P

Annons:
Gasoline
1/25/11, 11:04 AM
#1

Pysslar inte med det själv, men kollar gärna på bilder =)

Mona22
2/2/11, 8:37 PM
#2

Jag håller påSkrattande

Bil/båt/flyg och heli håller jag på med. Inom bil kör jag en E-maxx. Eldriven monstertruck.Sedan lite onroadbil.

ElLobo
2/2/11, 10:08 PM
#3

#0: Inne på Modellbygge iFokus har vi en del som håller på med radiostyrt. Både flyg, båtar, pansar och fordon.

guraknugen
2/5/11, 12:18 AM
#4

Skulle gärna hålla på med radiostyrt, men så har det inte blivit. Har andra intressen som tydligen har fått högre prioritet. Skulle det vara bilar skulle jag dock inte vara intresserad av att ”leka” med ”monstertrucks”, utan hellre i så fall bilar som ser ut som ”vanliga bilar”, om man nu får uttrycka sig så vagt…

Mona22
2/5/11, 12:24 AM
#5

¤4 de kallas onroad bilar när man kör på asfalt. de ser ut som vanliga bilarGlad Man blir ju tyvärr väldigt bunden av en sådan bil men de har sin charm och de är kul att drifta med.

guraknugen
2/5/11, 12:35 AM
#6

Fast egentligen skulle jag vilja ha ett stort rum hemma med en bilbana som är kanske 50 meter eller mer. Låter otroligt barnsligt, men ändå… Men det kommer förmodligen aldrig att hända ändå.

En gång för några år sedan när jag åkte ner för att hälsa på min mor i Alingsås och kom åkande där på E20 (som för övrigt hette E3 när jag var liten) norrifrån, fick jag se en snubbe som stannat på en rastplats och ställt upp en radiostyrd långtradare där. Går tydligen att få tag på det mesta, men än har jag inte sett någon radiostyrd motorcykel…

Fast en radiostyrd cykel hade varit kul…

Annons:
Mona22
2/5/11, 12:40 AM
#7

#6 Har också haft den drömmen att bygga egen bana.

Radiostyrda motorcyklar finns faktiskt men priset är tyvärr inte så vänligt.

Vi tar med våra grejer på semestrarna. man får ganska mycket publik när man flyger eller kör bilGlad Men det är riktigt kul.

Upp till toppen
Annons: