Annons:
Etikettgarageprojekt-byggen
Läst 6837 ggr
Jalking
9/17/09, 1:27 AM

Servicebok

Ngn som vet om (och var) man kan skaffa en tom servicebok för att fylla i oljebyten mm?

Även intresserad av malldokument för Excel eller OpenOffice för serviecebok. Kan nog göra ett eget dokument för det, men om det finns färdig mall, varför lägga ner jobb på det?

Annons:
MattiasNowak
9/17/09, 1:19 PM
#1

Om du vill ha tag i en original service-bok så får du nog vända dig till någon som är återförsäljare till ditt bilmärke. Man tycker att dom borde kunna få tag i en.

Jag har någon gång sett en service-bok på nån tillbehörsfirma som var "universal". Kommer tyvärr inte ihåg vart den fanns däremot.

Ska kolla runt lite på nätet efter en Excel-mall, borde också finnas tycker man.

//Mattias - Nowakfoto.se

Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

AnneN
9/17/09, 4:13 PM
#2

Googlade snabbt och hittade denna.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jalking
9/18/09, 12:24 AM
#3

En original skulle naturligtvis vara bäst, eller kanska allra bäst om jag hittade originalet till just min bil ifylld av tidigare ägare.
Tyvärr tror jag det blir svårt, både original och original till min bil. Det gäller en Buick Regal Coupé 1993. (Toppskick, ser nästan ny ut. Bara knappt 6 000 mil.) Den har tidigare gått i Belgien och sen 2003 i Sverige. Jag har också hittat papper från Luxemburg i den. Vet inte om den var ny när den hamnade i Europa eller om den gick ett tag i USA.

Excelfilen ska jag hämta och kika på.

Upp till toppen
Annons: