Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 4443 ggr
elvissspringsteen1
2009-04-25 23:16

Montering av kjolpaket?

Hur monterar man kjolpaket på en 740? Vilka alternativ finns? Kan man göra de utan att borra hål osv? Kan man göra som med vinge att man limmar? Om det finns så att man bara kan limma har någon tips om vart man kan få tag på ett sånt som passar 744?

Annons:
AndreasS
2009-04-27 15:36
#1

Jag skulle i fösta hand kika hos den lokala bilskroten.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

hus-musen
2009-04-27 16:08
#2

Kolla på bilskroten, där kan de finnas..

LImmar du noga mer rätt sorts lim så borde de räcka men mångfa skruvar fast det istället. eller gr både och. så de är upp till dig.

Qui dormit, non peccat

 


Aviendha
2009-04-27 21:46
#3

Jag antar att du inte menar originalläppen fram som dimljusen sitter i, utan snarare ett heltäckande kjolpaket för styling. Det finns en hel del paket till 740 till salu i webbutiker, iaf när jag kollade för ett år sedan. Blocket är även ett tips.

Personligen föredrar jag volvos add-on, mycket snyggare än de nyare tolkningarna. Monterade ner ett sådant för ett tag sedan, och det var fäst med skruv i redan gjorda hål (som vid stänkskärmar och liknande) och med lim.

Men sen finns det säkert varianter som man måste skruva fast eller så.

elvissspringsteen1
2009-04-27 22:44
#4

ja de va addon jag vill ha.

Aviendha
2009-04-27 22:48
#5

Då rekomenderar jag blocket och lite tur ;) Går rätt fort att måla om dem om de är i fel färg. Ska nog ta tag i den saken själv till sommaren, har ett komplett liggandes i förrådet, bara inte fått fingrarna ur..

Upp till toppen
Annons: