Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1754 ggr
elvissspringsteen1
3/3/09, 5:55 PM

F*N!!

Växellådan e bytt nu i bilen, han som fixa de satt i nya lådan, provkörde å de höll 1km sen drev den inte alls igen… Antagligen styrboxen som inte fungerar som den ska. Skitkul så nu är antagligen nya lådan oxå pajj tack vare de. Har lagt 6000kr på ny låda plus 12.000 på underredesbehandling å massa mer, den e f*n som ny nu. å sen blir de såhär!! Nu lär man ju köpa en ny låda till då…

Annons:
Angelclaw
3/5/09, 7:06 AM
#1

Otur! Lycka till med skruvandet och hoppas du får till det!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Judas55
3/8/09, 3:17 AM
#2

De finns en sepparat enhet för vxl lådan kolla den innan du byter ut resten…….

Har du köpt lådan beggad från en skrot så bör du ha nån form av garanti "har jag för mig"

elvissspringsteen1
3/8/09, 11:25 AM
#3

nej de är en kille som byter den åt mig, styrboxen var pajj och den nya lådan e oxå pajj nu. så nu är man på jakt efter ännu en till låda. ¨han hade köpt den från privatperson inte skroten, och även om de hade vart skroten så gäller nog inte garantin eftersom de inte va nåp fel på lådan, utan ett annat fel som pajjade lådan.

mandariiin
3/10/09, 1:31 AM
#4

hoppas att du får det fixat :) själv måste jag byta lås på bilen eftersom jag klantade till det och tappade mina nycklar :P (jag är så dum så jag har inga reserv nycklar till låsen, bara tändningen)

Lia@mandariiin.com

elvissspringsteen1
3/10/09, 6:28 AM
#5

aj då:S ja de brukar va nå hela tiden:P

Upp till toppen
Annons: