Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1788 ggr
Angelclaw
2009-02-12 21:17

Vi tackar AnneN

Som tyvärr valt att sluta hos oss som Medarbetare. Hon har varit en guldklimp hela tiden, och en rejäl tillgång för den nyblivna sajtvärden som är "rookie" på detta!

Stort tack Anne, vi önskar dig lycka till med fortsatt

"ifokuserande", och hoppas vi ser ditt namn i många trådar!

Skrattande

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Annons:
[kobbeuffe]
2009-02-12 21:43
#1

De e tråkigt att hon slutar. Får vi reda på varför?

AnneN
2009-02-12 23:14
#2

Tess inte tror du väl att ni ska slippa se mig heller? Tungan ute Så lätt slipper ni inte undan!

#1 Självklart får ni veta varför jag valt att sluta. Jag känner att jag har inga direkta kunskaper om något som har med motorer att göra, har inte ens något motordrivet själv.

Jag känner även att jag har gjort vad jag kunnat för att hjälpa denna sajt till en bra start och att det finns andra medlemmar som har mer kunskap att ge som skulle passa mycket bättre som Medarbetare på motor.

Jag har dessutom en hel del att göra på andra iFokussajter där jag dessutom har betydligt mer kunskap i ämnet att dela med mig av. Är ju Sajtvärd på 1 forum och Medarbetare på fler än jag vågar räkna just nu. Jag är dessutom en sådan person som tyvärr ställer ganska höga krav på mig själv, även om ingen annan ställer några krav på mig, och då jag inte kan bidra med några kunskaper så känner jag inte att jag passar som Medarbetare utan passar mycket bättre som frågvis medlem.

Tack för att jag fick förmånen att hjälpa till med att starta denna sajt och Tess jag lovar att hojta om jag skulle vilja bli Medarbetare igen Glad

Men om ni undrar över hur något på iFokus fungerar eller stöterpå andra problem så vet ni vart jag finns.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

hus-musen
2009-02-13 00:14
#3

Äsch ja tyckte du var en bra Medarbetare, pigg o gladGlad

Qui dormit, non peccat

 


AnneN
2009-02-13 00:44
#4

#3 Tack =) nu får jag istället vara en pigg och glad medlem Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Angelclaw
2009-02-13 07:26
#5

#2 Nä du vet ju vad jag säger, jag hemsöker ditt boende och utdelar piskrapp om du bara försvinner ;) (fast då får jag väl springa från vovve kanske :P )

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Upp till toppen
Annons: