Annons:
Etikettkörkort-förarbevis
Läst 2452 ggr
[CatsOnMars]
9/18/11, 12:24 PM

Vad ska jag göra?!

Jag behöver lite råd.

Jag köpte i mitten av sommaren ett teoripaket och betalade extra för att få kunna plugga med internetfrågor hemma. Jag hade tänkt göra detta under tiden innan jag fyller i oktober så jag kan ta körkortet ganska direkt.

Nu är det dock så att sajten har legat nere nästan konstant sedan jag köpte paketet och känner mig ganska lurad då de lovat varje vecka nästan att den ska komma upp!

Ska jag be om pengarna tillbaka? Kan man göra så?

Annons:
Davey
9/18/11, 5:13 PM
#1

Inte en aning men det kostar inget att testa. Du borde ju få något för det tycker man.

Fridaybrew
11/9/11, 12:32 PM
#2

Föreslå att du kan ta en körlektion som kompensation vettja =)

Själv använde jag TEO programmet hemma körde runt på det hur många gånger som helst tills det satt bra. Sen satte jag mig två dagar på körskolans datorer och körde igenom allt igen då deras frågor är svårare än TEO. Sen är de riktiga frågorna ÄNNU svårare än körskolornas =)   Listiga rackare dom är *hehe*.

Lycka till med körkortet!

Kör försiktigt!

 EDIT: Missade datumet =) Hoppas du har körkortet i handen vid det här laget =)

/Fridaybrew

jizzy
2/1/12, 4:20 PM
#3

Hur gick det för dig? Självklart kan du kräva pengarna tillbaka (och egentligen någon extra kompensation), om de utlovar en tjänst och inte gör det de lovat. Tänk om någon under tidspress köper deras tjänst? Så, jag hoppas du stod på dig. Tungan ute

Upp till toppen
Annons: