Annons:
Etiketttips-och-råd
Läst 3268 ggr
Frida
5/23/13, 8:28 PM

Pris för Derbi Predator

Jag har en Derbi Predator från -01 som köptes ny och i dagsläget har den inte ens gått 80 mil (varit avställd i omgångar). Den är inte reggad (går att göra, får köras både med och utan), LC, packbox, nytt batteri och har gåtts igenom för bara några dagar sedan. Den har varit lite krasslig på att starta stundtals och vi misstänker att den får för mycket bensin så den saken håller på att kollas upp i skrivande stund av min sambo. Lyckades avstyra ett stöldförsök av moppen för ett antal år sedan där innerhylsan till tändlåset strök med så vi har även nyligen satt i tre nya lås så att det är en och samma nyckel till moppen. För övrigt är den i så gott som perfekt skick, ser helt ny ut.

Vi hade tänkt behålla den men har väl mer eller mindre insett att det är smidigare för oss att cykla eller ta buss inne i stan. Min kusin är intresserad av att köpa den men jag har ingen aning om vad som är ett rimligt pris. Har sett samma modell ligga ute på olika annonssajter i kraftigt varierande skick för mellan 3 000 och 7 500 kr. Modellen från -02 har legat på ända upp till 11 5000 kr.

Någon här som vågar sig på en rimlig prisuppskattning?

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Annons:
Upp till toppen
Annons: