Allmänt / Övrigt

Besikta fordonet?

2013-08-22 20:22 #0 av: Gasoline

Vilket besiktningsföretag väljer du när det är dags att besikta dina fordon?

Anmäl
2013-08-26 20:11 #1 av: Ford -57

Opus, d e närmast mej, 3 mil, + att d e bra personal.

Anmäl
2013-08-29 09:02 #2 av: Mona22

Bilprovningen till Oldsen för där jobbar folk som kan amerikanare och gärna hjälper till. Vid första bes när vi köpt han var avgasvärdet helt åt skogen och då började killen ställa in förgasaren åt oss så den gick igenom =)

Carspect till vardagsbilarna för de är bra på Saab.

Anmäl
2013-08-29 11:51 #3 av: Gasoline

#2 verkligen bra service!

Anmäl
2013-09-01 06:15 #4 av: Leo

vad jag kanner for nar det ar dags. carspect ar hyfsade eftersom dom har generosa oppettider och for att man kan springa runt och snacka forebyggande losningar pa bilen. 

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Anmäl
2013-09-02 11:24 #5 av: [Mustangcab]

Opus då de ligger närmare. Trots att det är samma personal som på bilprovningens tid så har de en helt annan attityd, det är konstigt vad folk kan förändras.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-09-04 21:48 #6 av: Jalking

Opus. Ligger närmast. Dessutom jobbar det en idiot på den lokala bilprovningen som inte bryr sig ett dugg om trafiksäkerhet, bara paragrafer. Har man otur och får den fan kan det bli hur mycket problem som helst med en felfri och säker bil.

Anmäl
2013-12-19 23:09 #7 av: Grodan

Imorgon ska jag besiktiga bilen på Opus.

Jag är lite nervös. Jag kommer inte att smöra med att tvätta bilen utvändigt och invändigt... (kommer bara att torka bort damm på panelen och ev borsta bort lite smuts i bagageutrymmet) Hur viktigt är det egentligen att komma till besiktning med en ren och skinande bil?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.