Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1474 ggr
Gasoline
2013-08-22 20:22

Besikta fordonet?

Vilket besiktningsföretag väljer du när det är dags att besikta dina fordon?

Annons:
Ford -57
2013-08-26 20:11
#1

Opus, d e närmast mej, 3 mil, + att d e bra personal.

Mona22
2013-08-29 09:02
#2

Bilprovningen till Oldsen för där jobbar folk som kan amerikanare och gärna hjälper till. Vid första bes när vi köpt han var avgasvärdet helt åt skogen och då började killen ställa in förgasaren åt oss så den gick igenom =) Carspect till vardagsbilarna för de är bra på Saab.

Gasoline
2013-08-29 11:51
#3

#2 verkligen bra service!

Leo
2013-09-01 06:15
#4

vad jag kanner for nar det ar dags. carspect ar hyfsade eftersom dom har generosa oppettider och for att man kan springa runt och snacka forebyggande losningar pa bilen.

Leo värd på Motorcykel i fokus 

[Mustangcab]
2013-09-02 11:24
#5

Opus då de ligger närmare. Trots att det är samma personal som på bilprovningens tid så har de en helt annan attityd, det är konstigt vad folk kan förändras.

Jalking
2013-09-04 21:48
#6

Opus. Ligger närmast. Dessutom jobbar det en idiot på den lokala bilprovningen som inte bryr sig ett dugg om trafiksäkerhet, bara paragrafer. Har man otur och får den fan kan det bli hur mycket problem som helst med en felfri och säker bil.

Annons:
Grodan
2013-12-19 23:09
#7

Imorgon ska jag besiktiga bilen på Opus.

Jag är lite nervös. Jag kommer inte att smöra med att tvätta bilen utvändigt och invändigt… (kommer bara att torka bort damm på panelen och ev borsta bort lite smuts i bagageutrymmet) Hur viktigt är det egentligen att komma till besiktning med en ren och skinande bil?


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Gasoline
2013-12-20 05:25
#8

#7 lycka till! Det kommer nog gå bra ska du se. Vad är det för bil du har? Om bilen är ren eller inte borde inte påverka bedömningen, däremot ger en ren bil ett "helare" intryck. Får man en grinig besiktningsman kanske han kollar med sina extra griniga ögon om bilen ser risig ut. Men jag brukar oftast ha besiktning när det börjar bli kallt ute och då är det inte så lyckat att tvätta bilen utvändigt när man ej har garage, jag brukar däremot se till att bilen är någorlunda ren och fin på insidan :-)

Upp till toppen
Annons: