Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 1266 ggr
Gasoline
9/1/13, 7:46 PM

Udda fynd i bil

Plockade ur den gamla motorn ur min jänkare i helgen och hittade nötskal, massa bös och något bajs jag aldrig sett på baksidan av min motor. Förmodligen är det en ekorre utav något slag som bott där, det är iallafall varken sråttbajs eller musbajs. Har ni någon gång hittat udda saker i bilar ni köpt?

Annons:
Gunitor
9/2/13, 12:08 AM
#1

Min bror köpte en 99 cc´78 i slutet av 80-talet, när bilen rengjordes så låg det en patron under förarstolen. Den dåvarande ägaren var en jägare.

Gasoline
9/2/13, 6:22 AM
#2

#2 ja, inte riktigt vad man förväntar sig hitta.

Ford -57
9/2/13, 8:03 PM
#3

Termitbo i en Mercury -55a, intagen från Vallejo, California.

Leo
9/2/13, 8:12 PM
#4

musbo kommer inte ihag bilen men det fanns under satet

( har haft ett 50 tal bilar darfor kommer jag inte ihag vilken just nu men det kommer sakert pa jobb imorrn javisst det var ju den) lite knepig som sagt

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Jalking
9/4/13, 9:46 PM
#5

Jag köpte en folkabubbla för 200:- på den tiden innan de blev eftertraktade som samlarbilar. Tror det var en 62:a. Användes som bruksbil ett tag.
Under baksätet hittade jag en hundralapp och en stor Bacho skiftnyckel i nyskick, så jag fick nog bilen gratis.

Leo
9/5/13, 4:47 AM
#6

ja forresten nu nar det skrivs i *5* i min senaste bil hittade jag en 50lapp och en jakla massa pennor

Leo värd på Motorcykel i fokus 

Annons:
sjöholm i hålan
9/5/13, 2:13 PM
#7

I Audi A8 jag köpte för 2 år sen: Ett paket kondomer !!!!!!! Är nog det mest udda jag hittat i nån bil jag ägt av alla ca 40 !! :-)

Annars har det mest varit: Halvätna hamburgare , småmynt , kronofogdepapper från föregående ägare , p-botar , fick en katt med hem engång . en bil jag köpte , vill minnas var en BMW 2002 tii , hittade jag "utmätt gods" med nämda bils regnummer !!Vågade inte använda den på närmare 3 månader , tog sen kontakt med KF..Men lappen var ej giltig längre !

Upp till toppen
Annons: