Annons:
Etikettfordonsvård-och-utrustning
Läst 1684 ggr
Molosser
2013-10-11 01:36

Ta bort sätena längst bak? Dodge durango

Efter ett jäkla letande så har jag nu hittat en bil som kanske kommer att köpas. Det är en Dodge durango, 7 sittplatser.
Jag vet än inte hur allt exakt i och ute på bilen ser ut (får bilder senare idag) och undrar då nu om sätena längst bak (2 stycken) om det går att ta bort utan att det ser för jäkligt ut eller om det bara är att fälla fram och trycka dit en hundbur istället? 🤔

Undrar också vart man kan köpa mindre dyra bil-presenningar?

Annons:
Gasoline
2013-10-11 19:10
#1

Har ingen erfarenhet av den bilen, men de flesta säten brukar gå att ta bort på ett eller annat sätt ;-) Ang bilkapell/bilpresenning hittade jag tyvärr bara toppkapell (vet inte vad Helgarage är, mobilen orkade inte ladda upp någon bild) men det borde gå att googla och få upp en hel del, men här har du en länk iallafall. Vet tyvärr inte vad som är billigt eller ej då jag aldrig kollat pris på denna produkt. http://www.mekonomen.se/bil/tillbehor/garage/bilkapell Fler resultat går säkert att få fram, men det går alldeles för segt för min mobil att söka.

Molosser
2013-10-11 19:59
#2

#1 Tack så mycket för länken! Om de nu är en bil-presenning som täcker hela bilen så tycker jag att priset låter mer rimligt än de jag hittade för 1200 👍 Kan inte se bild så mejlar dom och frågar 😉

Gasoline
2013-10-11 20:13
#3

#2 det var sålite så. Jag får som sagt var inte heller upp någon bild, det kanske är någon ställning man ska ha runt bilen eller liknande då dom kallar den för helgarage. Vi får hoppas att svaret var till lite nytta åtminstone :-D

Molosser
2013-10-11 20:45
#4

#3 När jag googlade fram lite bilder på ''helgarage'' så var det en presenning för hela bilen 😃 Tack! Beställer ett sånt nu! 😉

Gasoline
2013-10-11 21:36
Gasoline
2014-02-12 18:15
#6

Hur har det gått? Fick du hem något och kändes det som ett bra köp?

Annons:
Upp till toppen
Annons: