Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1469 ggr
Gasoline
2013-11-18 20:33

Kategorier - Så gott som klart

Nu är jag klar med mina ändringar, tillägg och borttagningar av kategorier, det har varit en lång procedur. Men nu är det som sagt klart. Jag har sammanlagt tagit bort 14 kategorier, detta i hopp om att det ska bli lättare för oss att kategorisera våra inlägg. Vissa inlägg har hamnat lite tokigt, vissa kategorier ser kanske konstiga ut och något kanske vill och med fattas. Detta får bli ett pågående "arbete" och vi kan lägga till och ta bort saker efterhand. Ser ni något som är konstigt eller om ni saknar något, säg till så ska jag se vad vi kan göra. Jag hoppas iallafall att jag förenklat och inte knölat till något. :-D

Annons:
Gasoline
2014-09-16 19:57
#1

Tänkte att jag skulle fortsätta att minska antalet kategorier och döpa om dom lite. 

Jag tror och tycker att ju färre kategorier vi har, ju lättare är det att lägga rätt tråd i rätt kategori och det blir lättare att hitta sådant man letar efter. 👍

Men som mitt tidigare projekt så är även detta ett pågående arbete, då man måste flytta alla inlägg manuellt tar det lååååång tid om kategorin innehåller många inlägg.

Upp till toppen
Annons: