Annons:
Etikettgarageprojekt-byggen
Läst 2395 ggr
Gasoline
2014-04-13 16:54

PV projekt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är sambons PV projekt utdraget ur stallet/garaget.

Annons:
Gasoline
2014-04-13 16:56
#1

Nu ska vi transportera den vidare till sambons pappa som ska fixa bromsarna. Man måste ju hålla pensionärerna med arbete ;-)

Humbugg
2014-04-14 00:40
#2

Varför har ni bara Volvos??:O

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!

Gasoline
2014-04-14 06:27
#3

#2 vi har ju faktiskt en Pontiac oxå ;-) Volvo är en bil som passar mig och sambon, finns helt enkelt ingen anledning till att ha någon annan bil. :-)

Humbugg
2014-04-14 14:21
#4

Sommar-/glidarbilar räknas egentligen inte:P Tror att du snabbt skulle överge Volvovärlden om du testade en Saab Turbo och gjorde lite omkörningar på en landsväg;P Men hursomhelst, upp med bilder på PVn, sällan man ser PVs, de flesta är i regel Duetter som A-traktorer:(

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!

Gasoline
2014-04-14 17:08
#5

#4 Haha, ok, då har vi bara volvo. MEN, vi hade en Jetta för ett tag sedan som min sambo fick köpa billigt, men den fick min mamma i tidig födelsedagspresent då hon var i behov av bil. 

Nja, chansen är minimal att jag någonsin skulle ha en SAAB, möjligen en V4 då i sådant fall 🙂

Blir nog fler bilder när bilen kommer tillbaka, just nu är den ju bara en svetsad och spacklad kaross. 
Min sambo bytte den mot lite annat skräp, karln som hade haft den hade den ståendes på ett gärde. Trotts detta såg den hyfsad ut under men bakskärmarna hände lite löst. 😂

Upp till toppen
Annons: