Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1784 ggr
Gasoline
6/23/14, 10:48 AM

Nya Ifokus 3.0

Nu kommer nya versionen av iFokus att lanseras. För mer info, vänligen se denna länk. http://www.ifokus.se/blog/53a7e77f8e0e746c0f000d5a-idag-lanserar-vi-ifokus-30

Annons:
Gasoline
7/1/14, 4:44 PM
#1

Lite rörigt må jag säga, men man vänjer sig nog =)

wille_wille
7/1/14, 6:59 PM
#2

#1 Ja lite rörigt känns det som, speciellt med den stora reklambannern under omslagsbilden. Vet inte om det bara är jag, men den här sajten känns liksom lite gråtrist till utseendet sen de gjorde om..?

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Gasoline
7/1/14, 7:11 PM
#3

#2 Ja, bannern känns lite omvänd. Det hade vart snyggare om sajtbannern var i direktkontakt med forumet än med reklam emellan. 

Menar du motor iFokus specifikt ang färgen? 

Det var från början ljust grått men jag tyckte det var lite svårt att se någon tydlig skillnad på avdelningar och text. Misstänker att de ville att färgtemat skulle flyta ihop med sajtbannern snyggt. Ändrade dock till den mörkaste som fanns idag. 

Men vill vi ha någon annan färg så kan jag ändra och så provar vi 🙂 Vad vill vi testa ?

wille_wille
7/1/14, 7:24 PM
#4

Jo, det var nog det som var tanken tror jag också. Om du kan göra det själv så kan du ju testa :) Jag är dålig på gamla bilar men kan det vara en Ford på omslagsbilden? Isåfall skulle man ju kunna testa blått - som Fords logga :)

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Gasoline
7/1/14, 7:43 PM
#5

Vet faktiskt inte vad det är för bil, men en Ford är inte helt otippat. Den är lite för gammal för att jag ska kunna ge en rättvis gissning. 

Tog den mörkaste blå som fanns, hur tycker du att det ser ut? 🙂

wille_wille
7/1/14, 8:03 PM
#6

Jag tycker det ser bra ut, sidan ser ut lite mer som att den lever eller hur man ska säga (lite svårt att förklara), och så passar färgen med raden högst upp på sidan :)

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Annons:
Gasoline
7/1/14, 8:09 PM
#7

Vad bra, då behåller vi det 🙂
Jo, jag förstår. Tyckte själv att sidan såg lite platt ut innan, lite som att dataskärmen hade tappat färgen. 
Var nog lite insnöad på att temat skulle matcha sajtbannern 😂

Ford -57
7/1/14, 9:44 PM
#8

Jajamen, Ford blått e ju aldrig fel🙂 Skulle kunna vara en Bugatti,men mot förmodan kan jag ha fel😎

Gasoline
7/3/14, 5:45 PM
#9

Då jag inte har en aning så litar jag på ditt omdöme Ford-57 👍

Upp till toppen
Annons: