Annons:
Etikettköp-sälj-och-byt
Läst 2675 ggr
Malin688
6/27/14, 7:41 AM

Till salu! Volvo 740 - 90 GL

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med sorgen i hjärtat men även en pirrande känsla i magen som jag säljer min älskade trotjänare och skaffar mig en nyare Volvo :) Bilen till salu är en Volvo 740 Gl - 90. En helt perfekt bil utan större problem. Det enda är att fläkten för tillfället lever sitt egna lilla liv, den fungerar dock! Bilen är skattad till januari 2015 och bessad till december 2014. Just nu sitter det hova sänkningsfjädrar på den, turbogrill, vita blinkers runt om och vinge. Alla originaldelar plus sommardäck på alufälgar och vinterdäck på rosa plåtisar medföljer. Bilen har varit i min ägo sen 2010 och alltid fungerat klockrent, som den även gör nu :) I papperna tror jag det står 11 ägare, men det är bara 3 som ÄGT bilen, resten är firmor. Jag köpte den av en gubbe som haft den sen 92. Bilen finns i Nyköping och jag vill ha 8tusen, bvsa då jag behöver pengar till nya bilen. / Malin

Blandad kompott är en bra kompott :)

Annons:
Malin688
6/28/14, 9:44 PM
#1

Prutbar!

Blandad kompott är en bra kompott :)

Malin688
7/2/14, 3:18 PM
#2

BEHÖVER VERKLIGEN BLI AV MED DEN TYP NU!

Blandad kompott är en bra kompott :)

Gasoline
7/2/14, 4:06 PM
#3

Tråkigt att du inte har fått den såld än. Har du lagt upp bilen någon på något annat ställe? Det är tyvärr lite svårsålt med denna typen av bilar sommartid 😕

Den ser fin ut iallafall 🙂

Malin688
7/2/14, 7:08 PM
#4

Har lagt ut den här, på Facebook och blocket. . Jo jag vet, men nån behöver ju säkerligen en bil och jag vill ju inte ge bort den, den är ju helt klart värd priset :)

Blandad kompott är en bra kompott :)

Gasoline
7/2/14, 7:54 PM
#5

Då kanske det kommer någon och köper den snart, 8000 är ju vad de ligger på ett ca. Beroende på skick förstås. :-)

Gasoline
7/16/14, 4:45 PM
#6

Denna bil är såld så jag låser denna tråd nu 🙂

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: