Annons:
Etikettevenemang-träffar
Läst 2274 ggr
Gasoline
7/3/14, 11:40 AM

Power meet 2014 Västerås

Då power meet är en sådan stor träff så tycker jag nästan att det förtjänar en egen tråd. Många år nog redan i Västerås eller laddar inför att åka dit. Ska du dit? Dela gärna med er av egna bilder och liknande :-) Bifogar ett klipp från hälla från tidigare träff innehållande många fina bilar.

Annons:
[VSK]
7/3/14, 11:48 AM
#1

OM jag ska dit? 😂

Jag inväntar bara bättre väder innan jag tar mig till raggarrundan 😃 (tar typ 10 min)

Power Big Meet fyller i år 30 år, så jag hoppas det blir ett sjuhelsikes kalas med massor med snygga kärror (och minimalt med fylla och annat elände).

Törs man gissa på +100.000 besökare 🤔

rosvia
7/3/14, 4:16 PM
#2

Blir inget powermeet för mig i år tyvärr, hade verkligen sett fram emot att åka och längtade redan till nästa gång sist jag var där. Får bli nästa år istället hoppas jag! :)

Gasoline
7/3/14, 5:38 PM
#3

#1 Hade på känn att du skulle vara i närheten 😉 Hur är det med vädret, har det blivit bättre? Här hemma blåser det hårda vindar.

Ja, men kan ju alltid hålla tummarna för det. Många snygga bilar brukar man iallafall lyckas se 😍 

Jag kan inte ens gissa hur många som kommer att besöka träffen, vet inte ens hur många det var förra året 😊 Men en väldans massa iallafall 😂

#2 Tråkigt att höra. Men du får se det från det positiva sidan, det anordnas med all säkerhet nästa år också och då kanske du kommer iväg 👍

Gasoline
7/3/14, 5:41 PM
#4

Vi tar oss nog en tur till utställningen/marknaden på lördagens. Sedan vet jag inte riktigt om vi åker ner redan på fredag kväll och sover i bilen eller om vi åker tidigt på lördagsmorgonen.

[VSK]
7/3/14, 10:38 PM
#5

#3

regnet har vräkt ned i dag ganska så många timmar men nu är det uppehåll sen ett tag. Åkte halva raggarrundan på vägen hem (med moppe) och det är en del bilar ute. Får se imorgon hur många det blir.

Förra året var väl ett dåligt år med endast ~70.000 besökare 😃

Gasoline
7/4/14, 8:33 PM
#6

Härligt, moppe är nog ett väldigt smidigt fordon under power meet, iallafall om man vill ta sig någonstans. Haha. Jag kan ju lova att det inte märktes att det var ett dåligt år ;-)

Annons:
Gasoline
7/4/14, 8:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Pärlan är iallafall nyblaskad och redo för avfärd imorgon :-)

[VSK]
7/4/14, 11:14 PM
#8

Nyss hemkommer från Power Big Meet.

Började dagen med att köra motorcykel 2-3 timmar. Sen på kvällen en 4x4, men fick åka hem för jag fick en sån otrolig huvudvärk av alla avgaser. Har nog aldrig varit med om liknande avgaser någonsin 🤪

Svårt att få nån uppfattning om antal bilar men folk var det sjukt mycket utav. 

Tjusig pärla #7 🙂

[VSK]
7/4/14, 11:18 PM
#9

VLT´s bilder från fincruisingen.

Gasoline
7/5/14, 6:53 AM
#10

En händelserik dag med andra ord :-) måste ha varit många motorer i dåligt skick om avgaserna var så jobbiga att man fick huvudvärk? :-/ Tack och tack för länken :-)

[VSK]
7/5/14, 7:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Vet ej om motorerna var dåliga, men tror det berodde mer på vädret att avgaserna inte gav sig iväg. -eller så är det jag som blivit känslig utav mig. 

En ganska kul bild jag plåtade med mobilen från 4X4.

Gasoline
7/7/14, 6:09 PM
#12

#11 Det där plakatet skulle dom stått med ute på hälla 😂 Jag brukar inte vara känslig, men röken var lite väl tjock mellan varven. 😍

[VSK]
7/7/14, 7:25 PM
#13

😂

Annons:
Upp till toppen
Annons: