Annons:
Etiketttips-och-råd
Läst 1140 ggr
Gasoline
8/15/14, 10:07 AM

9 smarta bilknep

I länken nedan får man tips om 9 smarta knep för din bil. www.expressen.se/motor/9-smarta-bilknep-som-du-aldrig-har-sett-forut Har du några bra bilknep som du vill dela med dig av?

Annons:
Inkanyezi
8/15/14, 10:19 AM
#1

Gasoline, länken är lite trasig, då den för till html-kod för / som webbläsaren inte kan tolka i slutet, och som måste plockas bort för att den ska hitta artikeln. Enklast åtgärdat genom att ta bort / i slutet av länken.
www.expressen.se/motor/9-smarta-bilknep-som-du-aldrig-har-sett-forut

Ett av knepen, nummer 7, att laga en läckande tank med kola är fullständigt livsfarligt om någon skulle göra det för att ha kolan där permanent. En läckande tank är inte att leka med, och det kan orsaka brand, exempelvis i garaget.

Gasoline
8/15/14, 11:13 AM
#2

#1 ah, tack för att du uppmärksammade detta. Kanske vart det fel för att länken vart kopierad från en mobilversion av sidan? Hur som. Sant, kanske är det tänkt som en nödlösning när det väl händer tills dess att man kan fixa detta permanent? Tvivlar på att det är en lösning som är hållbar i längden och precis som du skriver så kan det ju bli farligt.

Inkanyezi
8/15/14, 11:16 AM
#3

Den enda gång jag har varit riktigt rädd under en bilresa var sist jag var på Kuba, och vi åkte med en granne från Santiago till Mayarí Arriba och tillbaka.

Hans bensintank var en fem liters plastflaska som ursprungligen hade innehållit vatten, och som var placerad framför högra framstolen på golvet. En sån där flaska som är gjord av mycket tunn PET-plast. Den ersatte den ursprungliga tanken, som hade rostat sönder.

Kort sagt, jag åker inte i den bilen igen.

Gasoline
8/16/14, 6:41 PM
#4

#3 Oj 😮

Förstår att det inte kändes helt OK.

Upp till toppen
Annons: