För mig som bor i Östersund är svaret enkelt Vet dock inte om det blir den bästa vägen från Falun så jag hoppas att någon annan kan ge dig svaret på det
Medarbetare på Skor iFokus ochTV iFokus "I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
När jag har varit till Trondheim på kattutställning så har jag jämt åkt över Sundsvall/Östersund,Åre osv..fin väg osv... blir 6 mil kortare om man åker Bollnäs,Järvsö osv men i gengäld så får man inte åka så fort efter den vägen så det tar bara längre tid
det låter fint det är ju rätt backigt efter vägarna på väg till Trondheim speciellt i Norge så man får ta det lite lugnare speciellt på vårsidan när snön börjar smälta o så..kan bli rätt halt i nedförsbackarna har jag märkt..
Tanken var att vara där typ nu, men jag ansåg att min budet var för lågt räknat så jag väntar ett tag till, och det gör ju inget om sommardäcken har fått komma på ;)
// Jennie -Sajtvärd för Katter, Hamster, Dvärghamster, Brott och Litteratur.
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.