Annons:
Etikettallmänt-övrigt
Läst 899 ggr
[Jimmy.L]
6/1/15, 7:45 PM

Krasch med amerikanare het på nätet

En videosekvens har blivit het på nätet efter lördagens motorträff Key Town Meet i Luleå. En skinande blank Chevrolet Camaro rammade en lyktstolpe inför rullande kamera.

SVT Norrbotten

Annons:
Gasoline
6/1/15, 10:22 PM
#1

Oj, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hur kan jag ha missat detta? Tycker synd om bilen och har medlidande för föraren, han visade sig nog inte ute i den bilen något mer den kvällen av förståeliga skäl. Men…. Stack han verkligen från platsen? Jag hoppas verkligen han hör av sig till "ägaren" av stolpen och tänkt betala för sitt olyckliga misstag. Shit happens, så är det och alla gör vi fel. Detta är ett ypperligt exempel på hur fel det kan gå även fast man tror att man har koll, det verkar som att föraren i detta fall haft tur i oturen. Förhoppningsvis klarade han sig oskadd, ingen annan skadades och bilen fick sig nog bara en mindre skroma.

[Jimmy.L]
6/2/15, 6:51 AM
#2

Vad jag har hört så avvek han från platsen utan att kontakta kommunen eller trafikverket.

Gasoline
6/2/15, 4:42 PM
#3

Får hoppas på att han gör det i efterhan, någon måste ju trots allt betala för stolpen i slutändan.

[Jimmy.L]
6/8/15, 8:02 PM
#4

19.000 kr kostade det att köra på stolpen.

SVT Norrbotten

Gasoline
6/8/15, 9:13 PM
#5

Skönt att det löste sig tillslut, det vore dessutom dumt om han försökte komma undan då han finns med på film med tillhörande reg nummer. 

Ärlighet varar längst som man brukar säga och jag tror att han i detta fall vann mer på att vara ärlig 🙂

[Jimmy.L]
6/8/15, 9:15 PM
#6

Så sant.

Annons:
Upp till toppen
Annons: