Annons:
Etikettkörkort-förarbevis
Läst 1202 ggr
Urhasten
9/11/15, 11:27 AM

Ni som körde upp MÅNGA gånger

Det här inlägget riktar sig till alla som har kört upp minst fyra gånger. Hur gick det för er och varför tror ni att det blev som det blev? Hade ni någon mental blockering eller var det trista missar som var avgörande?

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Annons:
Gasoline
9/17/15, 7:15 PM
#1

Tänkte precis tipsa i denna tråd om din andra tråd, insåg ganska snabbt att det var samma användare dock :-)

Urhasten
9/17/15, 8:25 PM
#2

Hehe, jag hade velat höra andras historier dock. Det hade varit intressant och se om det finns fler som hade samma mentala blockeringar som jag hade.

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Gasoline
9/20/15, 10:04 AM
#3

Det enda jag kan skriva om detta är att jag hade en kompis som körde upp massor med gånger, problemet var absolut inte att hon hade några mentala blockeringar eller så utan snarare att hon var för självsäker och alldeles för bra självförtroende till vad hon höll på med och det var ju inte riktigt samma sak om du sökte. Hon provade en rad olika bilskolor men vart sur när dom sa att hon måste träna mer på körningen och bytte då bilskola eller körde upp ändå, vilket gav samma resultat - underkänt. Enligt henne själv var hon väldigt duktig på att köra bil. Nu har jag inte någon kontakt med henne längre, men sist jag träffade henne så hade hon iallafall lyckats ta körkortet och det glädjer mig att det tillslut gick.

Urhasten
9/20/15, 6:53 PM
#4

#3 Oj, vilken grej att tycka att man kör bra, fastän inte göra det och dessutom misslyckas på uppkörningen. Skönt att hon klarade av det till slut!

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Gasoline
9/23/15, 6:20 PM
#5

Ibland har folk lite för bra självförtroende för sitt eget bästa :-/

Upp till toppen
Annons: