Annons:
Etikettövriga-fordon
Läst 1073 ggr
aksaz
11/13/16, 1:26 PM

Bruks moppe

Hej längesedan jag har funderat på ha en moppe, till o från jobbet 9 km enkel , jag 50 + gubbe , vill ej ha för små hjul , provade en billigare kines , med små hjul , vinglig , någon som har nåt tips .

Annons:
Maria
11/13/16, 1:35 PM
#1

Jag kan tyvärr inte köra moppe längre men min sista moppe var en Push Korado. Den var hur bra som helst. Vettig storlek på hjulen som du önskar.

Jag har också svårt för små hjul.

https://www.google.se/search?q=puch+korado&sa=X&espv=2&biw=1366&bih=638&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0ahUKEwjpivL63qXQAhUCBSwKHSJGAr0QsAQIGQ

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aksaz
11/13/16, 5:08 PM
#2

Ja man kanske skulle. kanske ha tre hjul , finns ju sådana nu . Puch korado kommer inte jag i håg ,Puch Dakota ,Zündapp ,var mopederna ,. men det har ju kommit modernare moppar . Fyrtaktsmotorer vattenkylda mm.

Maria
11/13/16, 6:10 PM
#3

Jag är född 62 och när jag var tonåring så var de vanligaste mopparna just push dakota, alabama, zündapp, cresent compakt och jag hade en zuzuki  då😉

Denna puch korado hade jag som vuxen tills för  5 år sedan ungefär.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: