Felsök och reparationer

Backsensor på passat

2018-11-01 17:14 #0 av: farido13

Hej min backsensor på min 2009 passat piper inte längre ifall man närmar sig ett föremål, kameran fungerar men de ljudet som inte funkar ocj märker att en av dom där sensorer är lite intryck och ringde en verkstad men de kommer kosta typ runt 3000kr för att byta osv så tänkte om nån vet eller skulle kunna hjälpa mig med detta problem???

Anmäl
2018-11-19 10:30 #1 av: VSK

3 papp låter lite dyrt i mina ögon sett. Den större kostnaden är nog för arbetet men här kan du kolla och se vad en sån parkeringssensorgivare kostar. Borde inte kosta mer än 500 kr max per givare.

Vet inte exakt vilken modell av Passat du har men här kan du söka på regnr för pris. 

https://www.bildelaronline24.se/parkeringssensorer/vw-passat

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-11-19 22:42 #2 av: farido13

Tack så mycket, men är det säkert att handla där? Och är det lätt att byta sensor?

Anmäl
2018-11-19 22:48 #3 av: VSK

Kan tyvärr inte svara på dina frågor. Du får googla. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-11-19 23:04 #4 av: farido13

Okej men tack

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.